6 põhjust,  miks on online-broneerimine parem, kui …

… broneerimine telefoni teel, e-mailiga kirjutades või kohale minnes.

1. Tabelist on hea vaadata vabu aegu ning sobitada neid oma plaanidega. 

Klient saab rahulikult vaadata pakutavaid aegu ning sobitada neid oma päevakavaga. Aeg ei suru peale. Kohe on näha, millised ajad vabad või kinni.

Broneerimise tabel

2. Interneti broneeringuga ei juhtu nii, et kiirel päeval pesulas ei kuulda telefoni

Autopesu on sesoonne teenus, kus nõudlus kõigub meeletult. Ühel päeval on pesulads pea kõik ajad saadaval ja paar päeva hiljem on 1,5 päeva järjekord. Kui inimene vajab seda teenust, siis päris sageli paistab, et kõik tahavad seda korraga. Nii tekib ikka olukordi, kui pesula telefon ei vasta (kuna autopesulas on kõik hõivatud või lihtsalt ei kuule müra sees telefoni).

Paljud autopesulad on lihtsalt nii väikesed ettevõtted, et ei ole mõistlik planeerida eraldi telefonineiut. Seda enam, et teda läheks vaja vaid üksikutel päevadel kuus.

3. Võimalus teha tellimus ka väljaspool teenindusettevõtte lahtioleku aegasid. 

Online broneering annab kliendile võimaluse teha oma päevaplaane näiteks õhtul hilja või hoopis päris vara hommikul. Ligi 25% online broneerijatest teostavad oma tellimuse väljaspool autopesula tööaega. Statistika näitab et broneeringuid edastatakse ka 5.30 hommikul ja 23.00 õhtul.

4. Broneeringu saad edastada kiiresti. Kasvõi 24 sekundiga. 

Minnes ise kohale, helistades telefoniga või kirjutades oma soovist e-mailiga on kordades suurem tõenäosus, et kulub määramatult palju aega.

Eriti kiiresti toimetavad online broneeringu korduvkasutajaid. Nendel on brauseri mälus juba kontaktivormi sisu olemas ja nad saavad väga kiiresti oma toimingu tehtud.

Siin on väike õpetus.

5. Kohene kinnitus. 

Mõned pesulad pakuvad siiamaani võimalust tellida teenus e-maili teel. Miinuseks on siin see, et kliendi ja pesula vaheline kommunikatsioon võib venida pikaks. NÄITEKS: Klient kirjutab, et soovib kuupäeval x kell 14.00 autot pesta. Pesula vastab, et sel päeval on ajad kinni aga kas järgmine päev sobib? Iga e-maili vahel võib olla mitu tundi kuni pool päeva.

TEINE VARIANT: e-maili tellimuse peale helistab pesula kliendile tagasi, kuid sel hetkel on klient hõivatud (koosolek, trenn, oma kliendisuhtlus jne). Siis helistab jälle klient pesulasse aga pesula töötaja on hõivatud …

Ehk siis, kui pesulal on palju aega ja klient ei ole ka väga hõivatud siis võib sellist e-mailide pendeldamist isegi harrastada. Muul juhul ei ole see mõistlik.

Online broneeringuga saad kohe teada, kas said aja või mitte. Sulle tuleb meelespeaks ka kinnituskiri e-mailile. Selle kirja kaudu on ka väga lihtne tellimust tühistada, kui peaksid plaanid muutuma. Vajutad lihtsalt linki ja ongi teenus tühistatud.

Broneerimise kinnitus

6. Ka eitav vastus on vastus. 

Kliendil on soov pesta autot. Kui ta saab aja broneerida siis on tema jaoks plaan paigas. Kui ta ei saa pesulaga ühendust, siis on tema jaoks üks lahendamist vajav ülesanne ootel.

Olen isegi kogenud, et helistan pesulasse ja telefonile ei vastata. Kohe tekib tunne, kas see pesula ikka töötab? On seal rentnike vahetus toimumas? On neil palju tööd, et nad lihtsalt ei kuule? (samas 1h tunni jooksul ei ole tagasi ka helistatud). Selle pesula asukoht muidu sobiks, aga kui sinna ikka ei saa, siis võib ka mujale minna. Oleks, et saaks teada, kas täna siis on aega või on neil terve päev hõivatud … jne jne. Selline olukord võib tekitada kohe palju küsimusi. Aga millal saab klient nendele vastuse, kas ta peab hakkama googeldama, et mis selle ettevõttega on? Kui seal on praegu kiire, siis äkki võetakse ära ka viimased tänased ajad. Siis tekib vajadus iga natukese aja tagant helistada (äkki satub pesur just vait olema ja autopesija kuulebki minu helistamist).

Kokkuvõttes võib tekkida mõttetult palju janti. Online broneeringus on kohe näha, näiteks täna-homme on ajad broneeritud aga ülehomme saan broneerida  endale kella 10.00 –ks aja. Ja ongi plaan paigas. Lihtne.